tisdag 3 augusti 2010

semester!

Nu är den inom räckhåll!!
Torsdag den 13 klockan 21 har jag jobbat min sista tid och det är dags för 10 dagars semester innan mitt riktiga jobb (JAG LÄNGTAR!!) sätter igång.

Jag har inte bloggat på superlänge, förlåt mig men det har varit så mycket!
Och jag vill skriva så mycket men det ska jag inte göra nu för jag ska sovaaa. Trött som ett djur.

Men ja, 8 dagar kvar. Fantastiskt!
Sen drar jag & Lillbusen ner till Morfar (som ligger under jord, men vi åker till graven iallafall.) och lämnar sensommarblommar och sjunger sånger för honom.
Ska väl hitta på något annat kul när vi ändå är där, men Vrigstad känns lite som världens ände, så får se vad det blir.
Ska sova på fint hotell en natt iallafall.
Bättre blir det inte, bara jag och den jag älskar mest!

Nu sova - Prinsen snarkar redan fint här brevid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar