tisdag 31 augusti 2010

POFF, där kom den!

Blogglusten, alltså!
Tänka sig, det känns som jag skulle kunna skriva hur mycket som helst.
Men.. Ludde är i trotsåldern och jag börjar känna att det tar på mig, samtidigt som vi hinner göra massa roligt, jag jobbar, pluggar, jag städar tvättar och lagar mat, dansar afrodans, ska försöka hinna duscha tvätta håret och sova och sånt där. Så, det blir nog inte så mycket skrivet ändå!

Två månader kvar till flytt, JAG LÄNGTAR SÅ FÖRBANNAT ALLTSÅ!
Ska bli skönt att komma bort från det här området, allt påminner bara om Luddes pappa och jag är trött på att ha det så. Jag har nog som påminner om honom ändå.

En alldeles egen, nyrenoverad, stor ljus och fin lägenhet mitt i stan, men ändå i ett lugnt område. Hohojaja.

Ludde har blivit galen. Jag tror jag fick med fel unge hem från dagis. Han VÄGRAR sova på kvällarna/nätterna och tro fan jag höll på att somna på jobbet idag. Jag fattar inte, och han sover inte middag längre för det går bara inte.
Ah, det är väl nåt som hör till. Han har inte ärvt sin pappas sömn iallafall, haha.

Så ja.. Nu ska jag fortsätta med "nattningen", jag var tvungen att ta en paus för jag kände att tålamodet började tryta. Jag har kliat på ryggen och sjungit i typ 1 & ½ timme nu.
Tjo!

Imorgon fyller Hedis så då ska vi ha kalas här hemma! :*

Ja & Just det - från och med lördag börjar jag skjutsa Ludde fram & tillbaka till dansstudion en gång i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar