fredag 6 augusti 2010

det är visst någon som är tillbaka.

Idag kändes det som sommaren är på sista versen.
Det var riktigt kallt i luften när jag for till jobbet imorse, och det kändes friskt. Jag längtar till hösten!
Hösten har alltid varit min favoritårstid och kommer alltid vara.
Tänk vilken tur att jag fick en höstunge då!

Jobbat klart för denna veckan. Ledig både lördag och söndag, känns skönt.
Nästa vecka jobbar jag sista veckan och jag kommer sakna mina gamlingar massor!

Vi har haft en lugn dag idag. Nästan för lugn!
När jag kom hem från jobbet åt vi lite lunch och sen slocknade både jag & Ludde.
Jag vaknade halv sex och gick ut och frågade min syster om klockan verkligen var halv sex, varför det var så ljust ute? Hon kollade konstigt på mig medans jag gick och hetsade och skulle iväg till jobbet, tills jag kom på att den var halv sex på kvällen ja.
Hohojaja, det här tar kål på mig!

När vi vaknat och var pigga gick vi en promenad, gick förbi affären och köpte glass. Luddes favvo det här året är lätt cornetto classic, V A R J E gång köper han den.
Fantastiskt!

Kvällen tillbringades i poolen, och i sängen framför en film. En lagom, mysig fredag.
Nu sover prinsen och jag ska leta lite möbler sen slänga mig i säng.
Imorgon ska vi till Mariefred!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar