söndag 15 augusti 2010

en fin helg

Det vart så bra, planerna för den här helgen.
I fredags jobbade jag min sista dag, jag saknar tanterna och gubbarna lite redan. Faktiskt!
Efter jobbet for jag till Anna som vanligt mina barnlösa fredagar, och dansade och härjade som vanligt. Blev en sväng på krogen och sen hem för att sova ett par timmar.

I går var jag & mamma i Strömsholm för att se på Winnerbäck. Han är fantastisk, ingenting slår honom och jag slåss varje gång av hans storhet. Hans fantastiska förmåga att sätta ord på känslor, och så många av hans låtar som skulle kunna vara skrivna direkt från mitt hjärta.
Gissa om tårarna sprutade när han spelade min & Luddes låt "För dig", eller när han körde "elden" som är den som jag har intatuerad på ryggen.
På tal om min tatuering, det var många som kommenterade den, och jag fick så fina komplimanger för den.

När vi kom tillbaka efter Lasse åkte jag ner till stan för att se Kalle Baah & Guvornor Andy. Hann inte se så mycket men det var ljuvligt ändå.
Var hemma vid tre, hade med mig J hem och vi låg (I MIN SKÖNA SÄNG, JAG HAR LÄNGTAT EFTER DEN HAHA) och pratade till klockan fem, då slocknade vi som två stenar.

Och idag har jag ju hämtat hem Prinsen, så det finns inget bättre avslut på den här helgen. Nu är det snart vardag igen och mitt vanliga jobb börjar, jag ser som sagt väldigt fram emot den här hösten, den känns nyttig för mig. Jag behöver det.
Nu ska jag sova, inte många timmar kvar tills Prinsen vaknar!

1 kommentar:

  1. Nej har inte gjort det än, men funderar på att testa för det är flera som sagt det! men ska se vad bvc säger på torsdag.
    men så tänker jag såhär att jag äter saker med mjölk i och dricker mjölk och ammar honom, han reagerar ju inte likadant då? :P

    SvaraRadera