torsdag 12 augusti 2010

jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Idag har jag jobbat mitt sista dagpass. Kändes vemodigt!
Jag fick åka till min "favorittant" iallafall och säga adjö, det var fint.
Har dock pratat med bemaningen idag och förlängt min tillgänglighet så jag KANSKE får hoppa in lite ändå.
Men imorgon slutar jag officiellt! Då jobbar jag min sista schematid, 16-21 och efter det.. ja.
Då har jag fyllt min kvot denna sommaren och har rätt till lite ledigt.
Tur att Ludde är hos mig, då ska vi åka till Parken Zoo eftersom det är typ det bästa han vet! Tänkte försöka få med mig KusinHanna också, vi har pratat om det hela sommaren.

Det känns som det är så mycket att se fram emot nu, kanske därför jag tycker så mycket om hösten.
Först och främst ska jag se mannen i mitt liv (förutom Luddis då) på lördag. Det är Lars Winnerbäck som spelar i Strömsholm, och det ska bli underbart. Har inte sett honom sen 2006 (då stog jag och pratade med Luddes pappa i telefonen innan konserten, när vi var sådär nykära :') ) så det känns som alldeles för lång tid.
Sen är det skolstart, jobbstart, flytt och allt vad den här fina hösten har att bjuda på.

Jag längtar!


Den vinner som är trägen
Den förlorar som ger upp
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar