måndag 23 augusti 2010

no ballerina

Pussgurka!

Idag är det måndag. = Att Luddebus är hos sin pappa igen. Han var så ledsen imorse (Ludde, inte pappan) och jag hatar att lämna honom då. Fast jag vet ju att det blir bra sen, han hade längtat efter sin pappa den här veckan!
Jag har varit i skolan hela dagen. Inte i jobbskolan, utan i minskolan. Där jag går och ska ta studenten. Tänk, jag ska få åka fin bil med en vit mössa på huvudet.. åh. Jaja!
Idag startade kursen Etik & Livsfrågor. Känns onekligen som en kurs för mig!
Har avsatt hela dagen imorgon (efter sovmorgon, kanske den andra sovmorgonen denna sommar!) till plugg. Jag har visserligen "fel" bok hemma, men är ganska väldigt säker på att det går bra ändå.

Kvällen idag tillbringades på Waynes, smaskandes på något så trendigt som en foccacia toast med salami, mozarella & soltorkade tomater. Hör ni vad trendigt! Ja, det var gott också!
Nu sitter jag här med röd snorig näsa, rinnande ögon och en svullen hals.
Mindre trendigt. Jag är sjuk!

2 kommentarer:

  1. Vadpluggar du för något? :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Men åååh, jag vill också ha ut bebis nu!! Hoppas min bebis är lika snäll som Ludde och tittar ut snart :)! Nu jävlar ska jag köra på alla myter som ska sätta igång en förlossning. Promenader, stark mat, hallonbladste, stimulera bröstvårtorna (men det behöver inte jag göra själv, det vaknar jag av att KATTEN LIGGER OCH SLICKAR PÅ DEM OM NÄTTERNA!!) och ha sex. Nu jäklar ska bebis ut haha!

    SvaraRadera