tisdag 27 juli 2010

är det såhär det känns att vara lycklig?

Ja!
Jag & PrinsLudvig ska flytta!

Vi har fått en stor och mysig 2&½:a i city, så denna månaden säger vi upp våran skruttiga (men ganska söta) tvåa och börjar rensa ur. Eller ja, jag har redan börjat..
Det är ju 3 månader kvar tills vi flyttar, egentligen bara 2 men nya lägenheten ska renoveras. Åh, det ska bli så himla roligt, komma bort från det här samhället som bara påminner om jobbiga saker.
I nya huset bor det några barnfamiljer dessutom, och det är en stor fin innegård på baksidan där man kan leka och vi kommer nog trivas alldeles utmärkt!
Tar 5 minuter att gå till jobbet, 2 minuter till stadsparken med lekparker och änder att mata. 5 minuter till alla affärer och allt, det kan inte bli bättre!
Enda kruxet är väl att Luddes dagis inte ligger lika nära, men det får vi ta sen när det är dags för honom att byta avdelning.

Ja, jag är verkligen jätteglad för detta och har redan börjat planera min möbler.
Har hittat en jättefin soffa för 10.000 som jag ska ha. Den är gudomlig!
Jag kommer inte ta med mig så mycket möbler från denna lägenheten, mest Luddes saker och min säng.. Det är nog det enda, haha! Och mina köksmöbler.

Tänkte bara slänga in en liten uppdatering, och det jag skulle säga egentligen var att Ludde slutat med blöjor!
Han är så duktig min prins! <3

3 kommentarer:

  1. Du skrev ju att ni skulle flytta ut till hus på landet?

    SvaraRadera
  2. Du har fått en blogg-award inne hos mig :) Kramar♥

    SvaraRadera
  3. Är det så här det känns att va lycklig?
    Det är inga problem :)

    SvaraRadera