måndag 19 juli 2010

aj & oj & äntligen!

Måndag idag, jag är ledig. Skönt!
Har varit ledig lör-måndag så jag är galet utvilad!
Dock har så himlahimla ont i munnen, har en stooor blåsa typ i gommen känns det som, och det känns jätteirriterat. Undrar om alvedon funkar mot sånt?

Idag iallafall kommer min älskade prins hem.
Jag förstår inte att veckorna han är borta känns så länga jämfört med när han är hemma. Jag blir inte klok.
Hade tänkt vi skulle åka och bada men det slog mig att mina badtrosor är kvar på landet, så det får helt enkelt bli att bada i poolen idag. Det duger det med!
Ludde är så duktig, han har lärt sig hoppa helt själv från kanten. När hans pappa var och hämtade honom förra måndagen skulle Ludde visa honom, och han var så duktig.

Nej, nu ska jag kila ut och hämta posten och invänta prinsen. Äntligen!

2 kommentarer:

  1. Tusen tack, Jonna! :) vore kul att fota dig & Ludde någon dag!
    Du jobbar inte imorgon? :) sista dagen, sen semeeesteeer!
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att glo igenom din blogg, var längesen jag var inne och tittade! Ludde har blivit så stooooor =D Absolut, det skulle jag uppskatta hur mycket som helst :) :) Kram

    SvaraRadera