tisdag 6 juli 2010

en lång vecka..

Nu har jag en lång vecka framför mig, känns det som.
Ludde är hos mig, men jag ska jobba så mycket och tokiga tider så imorgon ska han åka med sin mormor & morfar (som kom hem igååår!!) på semester.
Jag ska iofs dit imorgonkväll efter jobbet jag också, men åker hem på torsdagkväll för att jobba igen.. Suck.


Jag hämtade Prinsen igår, och det är så roligt när han blir lycklig när jag kommer! Den där pussen jag får betyder liksom allt.
Vi for till Skabben och åkte ut med båten, så mysigt! Ja, Martins båt. Jag ska inte låtsas som nåt annat, haha.
Vi la till vid en liten ö och satt och fikade, Martin och Ludde badade lite.

På kvällen kom mina älskade föräldrar hem, äntligen! Jag & Ludde fick massa av fina presenter, och ska jag lista dom så var det bland annat ett paraply med Tåget Thomas, en Blixten McQueen pyjamas, tåget thomas kalsonger, hello kitty plåster & converse till Ludden, och mamman fick 2 par converse, en stereoplånbok (Skitgrym!!), en skithärlig tröja, en Willy Wonka-chokladkaka <3
Så bortskämda vi blir!

Idag har jag jobbat 7-13, och efter det åkte jag och hämtade Ludde som var med sin mormor & morfar och så åkte vi till Parken Zoo med min Hedis. Jonas Karlsson (ni vet, Livet är en schlager?) var där, shit vilken snygg karl!
Ska slänga upp lite bilder från dagen, det var hur mysigt som helst. Vi åt middag där och allt.
Ludde härjade runt så dant så han somnade i bilen på vägen hem. Min prins!

1 kommentar:

  1. Vilka mysiga bilder! Såg såå skönt ut :D Skulle också vilja ha en båt :P ♥

    SvaraRadera