fredag 25 juni 2010

världens mysigaste torsdag




Vi har haft det så bra idag!
När jag slutade jobba så hämtade jag Ludde och medan han sov middag i vagnen uträttade jag ärenden (dvs fixade allt inför imorgon, köpte lite "leksaker" och sånt till kvällen) och var hemma för att hämta räkningar och sånt trevligt.

När vi äääntligen var tillbaka på landet badade vi i poolen, 23 grader idag, störtskönt!
Åt lite "kvällsmat", och sen gick vi ut på en långpromenad för att plocka blommor till morgondagen.
Det blev ett varv runt hedemora och en stooor bukett med blommor. Ludde gick nästan hela vägen själv och han var så duktig.
Han snubblade en gång och skrapade upp ben och lite på handen, och det ville han att jag skulle ta kort på så han kunde visa sin morfar när han kom hem, söten.

NU har han PRECIS somnat, så jag ska också stapla i säng. Supertrött!

Hoppas allt är bra med er, och vi håller tummarna för att solen skiner imorgon! Hur firar ni midsommar?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar