torsdag 17 juni 2010

I keep on fallin

Jag är liiite sliten efter den här veckan kan jag säga. Och den är inte på långa vägar slut än!
Dock är helvetesveckan kvar, veckan som kommer nu då.. Ska bli väldigt spännande att se ifall jag överlever.

Nä, men det är mycket nu med jobb och sånt. Försöker planera så mycket som möjligt så att jag ska kunna träffa mitt barn något i sommar också, men det ser glest ut med det.
Det är nog det värsta med att vara vuxen, man träffar ju aldrig sina barn! Fast å andra sidan är det för hans skull jag jobbar så inihelvete mycket, så att jag ska kunna försörja honom.
Och jag har ju våran lilla weekend i Vimmerby att se framemot i augusti. Blir inte den av så skjuter jag mig, på riktigt.
Och sen när mitt riktiga/vanliga jobb sätter igång igen så blir det bättre och lite ordning på taket! :)
Men som jag brukar säga, jag är JÄKLIGT glad att jag har jobb!

Och nu ska jag sussa, börjar jobba om ett par timmar (SOVMORGON! ;) ) och ska på utflykt med E & I. Ska bli så mysigt! Håller tummarna för att det inte regnar!
Och imorgon kväll tar jag mitt pick & pack och åker till landet för rehab (och för att jag ska jobba därute i helgen..). Ber till Gud att det blir varmt och fint så jag kan bada i poolen och götta mig när jag får chansen.

Goodnight, and sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar