tisdag 22 juni 2010

Från och med Du

Det var lycka, ren jäkla lycka! Och han sprang mot mig och jag fick en stooor kram. Jajamen, jag har hämtat hem Prinsen!
Vi firade med att åka till Slagsta Glass och fika med världens bästa Ginell, vapendragare och Luddes svärmor tänkte jag säga, men jag menar Gudmor förstås!
Ludde slog på stort och käkade en chokladsnäcka (Eskilstunabor vet vad jag pratar om ;)) och fick i sig nästan hela. Nog är han mitt barn alltid!

Och vet ni vad vi gjorde ikväll?
Vi åt middag ute på altanen, i solen. Där och då bestämde jag mig, att det blir ingen annan lägenhet för oss, vi SKA få tag på ett litet hus att hyra.
Med en liten trädgård, hela köret. Inget fancy, mest grejen. Ett hus liksom.
För att citera världens bästa Oskar (Linnros) "Jag blir aldrig en sån från stan".

Nu ska vi fortsätta bygga tågbana, vi slår nog snart världsrekord i världens längsta!
Sen ska vi bada badkar, innan vi bäddar ner oss i min gamla säng i mitt gamla rum (justja, vi bor ute på landet över sommaren!) och ser på film tills vi somnar.
Jag jobbar kväll imorgon så jag tänker inte hetsa med några sovtider. Jag vill bara njuta över att han är hemma!

Premiär på Slagsta Glass förra året! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar