onsdag 16 juni 2010

det är lite sisådär

Det är lite upp och lite ner just nu, det där humöret.
Jag saknar min familj redan, och jag saknar min trollunge något fruktansvärt. Jag har ont i typ hela kroppen (i hjärtat också faktiskt, alltså rent fysiskt) och det börjar skrämma mig lite.


Samtidigt som det snart är måndag och trollet kommer hem igen, och jag håller på att lära mig mitt nya jobb där jag tror att jag kommer trivas superbra och det rullar på liksom.


Var helt slut efter två pass idag, som inte var krävande alls så men jag vet inte.. Jag är väl slut som människa helt enkelt!
Tog en powernap och tillbringade sen ett par timmar med mina vänner. Dom är fina dom!


Nu är klockan alldeles för mycket och jag ska bege mig hemifrån om cirkus 7 timmar. Tur att jag är trött som fasen!


Mama loves you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar