söndag 13 juni 2010

Måste tiden gå så fort?

Redan söndag? Känns som jag nyss hämtade Ludde från hans pappa. Veckorna han är hos mig går så snabbt, och veckorna han inte är hos mig går alltid segt. Märkligt.

Men vi har haft en fin vecka!


Vi har hunnit med kalas och student, han har sovit hos sin mormor&morfar som han bestämde själv (vad mysigt förövrigt. Tänk, snart ringer han och frågar om han får komma och sova över. Typ som det var nu i veckan!). Lekparkshäng och Slagsta Glass och mostermys.
Picknick med kusinen och massvis av lejonfilm.
En fin vecka, helt enkelt.


Och ja, jag kan ju berätta om det här tåget, som jag köpte till Ludde igår.
Han blev så glad så glad, så glad så att han skulle ta med det in på Coop. Och där glömde han det. Så idag var det liiite panik här hemma, och det var ett ganska dyrt tåg så jag var i uppror med mig själv där ett tag.
Men, jag tog ett gammalt trälok och ett blått nagellack, klippte ut ögon & mun ur papper och limmade fast en liten fejja och så hade han ett Tomaståg. Lycka!
Ibland är tillochmed jag lite kreativ.

Nä vet ni vad, nu ska jag se slutet på Sunes Sommar (!!) och sen sova. Imorgon ska jag skjutsa
Ludde till hans pappa innan jag ska på introduktion på mitt nya jobb. Ska bli så spännande!


Ludde & Jag på min Lillebrors skolavslutning!
<3





En kväll på Skabben (sjöscouterna).
Ludde hjälpte Martin & Philip att tända elden.

Besök på Stenby Gård.

Ludde med sin sköldpaddspolare "Jussi"!

2 kommentarer:

  1. alltså söt unge!
    GASCH, jag saknar er redan och har inte åkt ännu?!?!?
    inte lagt mig heller för den delen&vi ska åka om sex&enhalvtimme! PUH, måste raka benen,bädda sängen, tvättahåret&duscha,måla naglarna.... jises, varför sova när man kan vara vaken? aja, nu ska jag röra på arshlet&göra allt det dära!
    iloveu!<3 /littlesis

    SvaraRadera
  2. oj jobbigt att få reda på det samma dag, men det går nog bra :) jag fick min delegering igår jobbigt att behöva göra om varje år. vilket boende är det du ska jobba då?=)

    SvaraRadera