söndag 12 september 2010

du var inte här!

Jo, det var det första mitt barn sa till mig idag när jag kom hem.
"Du var inte här mamma, jag har letat efter dig. Men nu är du hemma och jag öppnade åt dig!". Tillsammans med världens största puss & kram var det det bästa välkomnandet jag kunde få.

Jag har varit i Norrköping i helgen med Elin, och det var så roligt! Två trötta tjejer i bilen påväg dit (och hem detsamma!) kan inte bli annat än kul, haha.
Vi har varit på kolmården, bott på Vildmarkshotellet med utsikt över havet (!!!) och jag har kört bil bland lejon. Rätt coolt, eller hur!? Ah, ätit supergod hotellfrukost också förstås! Och skrattat, massor!
Det var en fin helg, tack Elin! :)

MEN vilken Luddeabstinens jag haft.
Jag höll på att börja gråta när jag äntligen fick se honom, den här veckan har varit LÅNG!
Han fick lite presenter från Kolmården och blev så glad så glad, han har så lätt att vara tacksam för det lilla.
Han visade mig vad han hade lärt sig på dansen idag, när moster Julia fick gå dit med honom eftersom jag var iväg. Han kunde minsann hoppa, stå på ett ben & vifta med tårna.
Honom blir det nånting stort av, det märker ju jag!

Nu ligger han och snarkar i sin säng, och jag ska lägga mig och snarka i min. Jag är tröööööööööööööööött så in i norden, haha!

Imorgon tänkte jag, om min lillasyster kan lära sig att vara lite snabb, lägga ut lite nya bilder på prinsen.
Åh han är så fin!

(imorgon ska jag till tatueraren och lämna bilden på Ludde som jag ska tatuera in, äntligen!)

Godnatt på er, puss!

1 kommentar: