lördag 9 oktober 2010

solen stiger upp även idag

Kom hem igår, måste sysselsätta mig med nånting.
Har tvättat upp i stort sett all tvätt. Att springa upp och ner i trappor är kanske inte det bästa men ärligt? Det struntar jag fullständigt i nu.

Tog en fika med min fina vän Chris, det behövde jag. Blev väldigt snabbt, men bättre det än inget.
Lillasyster var hos mig på kvällen och tog hand om mig. Det var fint, hon är fin.
På kvällen och in på natten packade vi. Packade ner mitt liv i kartonger, kastade, rensade.
Det är lite vad jag behöver. Rensa.

Har inte gjort ett dyft idag. Lagt ut möbler på annons. Vill bara bli av med allt, nu helst.
Väntar på en leverans med flyttkartonger från moster så jag kan packa ner resten.
Måste rensa bland Luddes leksaker. Han har bebisleksaker kvar. Det känns jobbigt.

Hörde om någon marknad. Jag orkar inte gå särskilt långt men vill & behöver andas höstluft. Göra något annat. Se lite folk.

Det är inte bra just nu. Inte ens okej.
Men jag antar att jag måste klä på mig iallafall.

(Ludvig, du fattas mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar