söndag 10 oktober 2010

071109



När stormen river
När broarna brinner
När hopp och mening bara försvinner
När du känner dig liten
Och när ingen finns där
Då är du ändå aldrig ensam sålänge jag finns här


Jag kan gå hela natten ta ett flyg eller tåg
Det spelar ingen roll var du är
Jag kommer dit ändå

Du är aldrig ensam
Så länge jag andas
Så länge mitt hjärta kan slå
Du är aldirg ensam
Glöm aldrig det
Jag gör vad som helst för dig
Det hoppas jag du vet

Om dom du litar på sviker
Om din dröm föll isär
Då kan jag påminna dig om
Hur mycket du är värd
Den där rädslan du känner
Den är inte du
Hur skrämmande det än verkar så ebbar den ut

Jag kan gå hela natten ta ett flyg eller tåg
Det spelar ingen roll var du är
Jag kommer dit ändå

Du är aldrig ensam
Så länge jag andas
Så länge mitt hjärta kan slå
Du är aldirg ensam
Glöm aldrig det
Jag gör vad som helst för dig
Det hoppas jag du vet

När du inte längre orkar
Orkar jag för två
När du inte ser någon utväg hittar jag den ändå
Du har gett mig så mycket genom åren som gått
Det största man kan få
Det har jag fått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar